Подання відсутніх персоніфікованих відомостей про грошове забезпечення за період з 1 липня 2000 р. по 31 грудня 2016 р., необхідних для призначення пенсій військовослужбовцям, особам начальницького і рядового складу, поліцейським
Подання відсутніх персоніфікованих відомостей про грошове забезпечення за період з 1 липня 2000 р. по 31 грудня 2016 р., необхідних для призначення пенсій військовослужбовцям, особам начальницького і рядового складу, поліцейським
Згідно з порядком подання відсутніх у Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування персоніфікованих відомостей про грошове забезпечення та сплату страхових внесків за період з 1 липня 2000 р. по 31 грудня 2016 р., необхідних для призначення пенсій військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам начальницького і рядового складу, поліцейським (далі – Порядок), затвердженим постановою КМУ від 21.08.2019 № 770, Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області (далі – Головне управління) як територіальний орган Пенсійного фонду України здійснює приймання відсутніх в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – Реєстр застрахованих осіб) відомостей.
Звіт (додаток до Порядку) подається у паперовій формі, завірений підписом керівника страхувальника або уповноваженого органу та скріплений печаткою (за наявності) до будь-якого сервісного центру Головного управління (адреси додаються).
Подання звіту у вигляді електронного документа через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (далі – вебпортал) з використанням кваліфікованого електронного підпису буде реалізовано згодом, після оновлення програмного забезпечення, про що буде повідомлено додатково.
Відповідно до Порядку звіт, надісланий поштою, не вважається таким, що поданий.
Звертаємо увагу, що перевірити наявність/відсутність персоніфікованих відомостей в Реєстрі застрахованих осіб можливо через формування в особистому кабінеті страхувальника вебпорталу витягів з електронної трудової книжки співробітників – “Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб”, графа “Дата запису (за звітними відомостями, поданими роботодавцем)”.
Телефони для довідок: (0462) 603-470, 678-933.
Перелік адрес, за якими можна подати звіти у паперовій формі до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області:
м. Чернігів, вул. П’ятницька, 83-А;
с-ще Ріпки, вул. Харківська, 8;
м. Городня, вул. Троїцька, 15;
с-ще Козелець, вул. Незалежності, 3;
с-ще Куликівка, вул. Миру, 67;
м. Корюківка, вул. Вокзальна, 8-А;
с-ще Срібне, вул. Миру, 41;
с-ще Талалаївка, вул. Центральна, 5;
м. Ніжин, вул. Шевченка, 21-Ж;
м. Носівка, вул. Центральна, 6;
м. Бобровиця, вул. Незалежності, 50;
м. Бахмач, вул. Чернігівська, 2-А;
м. Борзна, вул. Білозерська, 10-А;
м. Новгород-Сіверський, вул. Соборна, 3;
с-ще Короп, вул. Івана Табірци, 9;
м.Семенівка, вул. Сонячна, 10.
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області