Запитуєте – відповідаємо
Запитуєте – відповідаємо
- Я пенсіонер-ВПО. Пройшов ідентифікацію в банку. Коли буде відновлено виплату?
Якщо пенсіонер з числа ВПО пройшов фізичну ідентифікацію в банку, фінансування виплати буде поновлено у найближчий період, після надходження від установи банку до Пенсійного фонду України інформації про встановлення особи.
Додатково звертатись до органів Фонду із заявою про поновлення виплати пенсії не потрібно.
Нагадуємо, що для проходження фізичної ідентифікації можна обрати будь-який зручний спосіб:
- особисто відвідати відділення АТ “Ощадбанк“ чи орган Пенсійного фонду України;
- віддалено авторизуватись за допомогою кваліфікованого електронного підпису “Дія.Підпис” (“Дія ID”) на вебпорталі електронних послуг ПФУ. Це зручно для тих, хто не має фізичної можливості відвідати установи банків чи Пенсійного фонду України, перебуває на тимчасово окупованій території або віддає перевагу онлайн-інструментам;
- за допомогою відеоконференцзв’язку (подати заявку можна на вебпорталі електронних послуг Фонду або через Контакт-центр Пенсійного фонду України за номерами: 0-800-503-753, (044) 281-08-70, (044) 281-08-71);
- у разі перебування за кордоном – отримати в закордонній дипломатичній установі України посвідчення факту, що особа є живою та надати ці документи органу Фонду, де пенсіонер перебуває на обліку. Передати документи можна за допомогою вебпорталу електронних послуг Фонду чи поштою.
- Як змінити банківські реквізити для виплати пенсії онлайн?
Якщо ви змінили рахунок у банку або змінили банк, у якому одержуєте пенсію / субсидію / пільгу / страхову виплату, то для продовження отримання виплат обов’язково потрібно повідомити орган Пенсійного фонду України.
Зробити це можна, зокрема, онлайн – на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Крок 1. На вебпорталі Фонду (https://portal.pfu.gov.ua) у правому верхньому куті екрану натисніть кнопку “Вхід” та авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Крок 2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі “Щодо пенсійного забезпечення” оберіть опцію “Внесення змін до пенсійної справи”.
Крок 3. У вікні, що відкриється, із переліку заяв оберіть опцію “Заява на зміну виплатних реквізитів”.
Крок 4. У полях заяви, що з’явиться на екрані, відредагуйте необхідні дані, перевірте записи.
Крок 5. За потреби завантажте скан-копії документів, що підтверджують відповідні зміни.
Крок 6. Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних та підтвердіть, що ви ознайомлені з необхідністю повідомляти органи Фонду про зміни, що можуть впливати на пенсійне забезпечення.
Крок 7. Сформуйте заяву, підпишіть її КЕП та надішліть до Фонду.
Крок 8. З результатами опрацювання заяви можна ознайомитися в розділі “Мої звернення” (на панелі зліва).
За матеріалами Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області