Соціальна реклама: нові аудіоролики для підтримки ветеранів
Соціальна реклама: нові аудіоролики для підтримки ветеранів
Відповідно до частин першої та другої статті 12 Закону України «Про рекламу», рекламодавцем соціальної реклами може бути будь-яка особа. Соціальна реклама не повинна містити імен фізичних осіб, які займають визначені законом посади, посилань на конкретні товари або їх виробників, рекламодавців, а також на об’єкти права інтелектуальної власності, що належать виробнику товару або рекламодавцю соціальної реклами.
Заборона зазначення у рекламі посилань на рекламодавця або осіб, зазначених в абзаці першому цієї частини, а також на належні їм об’єкти права інтелектуальної власності, не поширюється на випадки, зазначені у пунктах 1-5 частини другої статті 12 Закону України «Про рекламу». Виняток становлять згадування у соціальній рекламі імен фізичних осіб, які займають визначені законом посади під час виборчого процесу.
У рамках реалізації проектів, спрямованих на підтримку ветеранів та членів їхніх сімей, були створені два аудіоролики під умовними назвами «Юридичні консультації» та «Гаряча лінія кризової підтримки». Тривалість роликів становить відповідно 23 та 25 секунд. Ці ролики повністю відповідають вимогам законодавства щодо соціальної реклами.