«Чернігівгаз Збут» дбає про своїх клієнтів із числа вразливих категорій

Дата: 16.03.2021 15:48
Кількість переглядів: 642

 

Понад 150 тисяч клієнтів ТОВ «Чернігівгаз Збут» отримують від держави пільги та субсидії на оплату житлово-комунальних послуг. Для того, аби кожна з цих родин вчасно отримала державну допомогу на оплату спожитого природного газу, компанією налагоджений чіткий алгоритм співпраці із управліннями соціального захисту та фінустановами.

Для коректного нарахування пільг та субсидій «Чернігівгаз Збут» щомісячно:

  • опрацьовує інформацію про облікові записи пільговиків/субсидіантів для коректного відображення інформації для «Ощадбанку»;
  • до 13 числа кожного місяця інформує «Ощадбанк» щодо нарахованих сум платежів по пільговикам/субсидіантам із безготівковою формою;
  • щомісячно до 25 числа інформує управління соціального захисту про ціну газу.

«За п’ять із половиною років, що ми працюємо на цьому ринку, наші менеджери налагодили тісні зв’язки із територіальними органами соціального захисту населення. Сьогодні, у зв’язку із проведенням адміністративно-територіальної реформи в регіоні, така співпраця набуває особливої актуальності, адже в чималої кількості населених пунктів змінилася «прив’язка» до територіального органу, що опікується вразливими категоріями населення», — розповів директор ТОВ «Чернігівгаз Збут» Іван Луста.

У компанії відповіли також на питання, чи необхідно звертатися до відповідних органів у разі зміни постачальника.

«Наші фахівці здійснюють обмін усією необхідною для нарахувань держаної допомоги інформацією, тож нашим клієнтам не доводиться витрачати час на відвідування органів соцзахисту. Особливу увагу ми приділяємо споживачам, що змінюють постачальника природного газу. Інформація про них та про наших нових клієнтів негайно передається до відповідних управлінь. Ці дані впливають на коректність нарахування та виплати безготівкової форми пільг та субсидій», — повідомила начальниця відділу продажів фізичним особам ТОВ «Чернігівгаз Збут» Ірина Антоненко.

Варто зазначити, що ТОВ «Чернігівгаз Збут» зобов’язаний регулярно передавати до органів соціального захисту інформацію про заборгованість своїх клієнтів. Згідно з Положенням про порядок призначення житлових субсидій, у випадку наявної у них простроченої понад три місяці заборгованості за спожитий газ, загальна сума якої перевищує 340 грн, – державна допомога на наступні періоди призначатися не буде.

«Наразі 8206 родин, які отримують пільги та субсидії на оплату наших послуг, мають заборгованість перед компанією понад 340 гривень кожна, на загальну суму 14,3 мільйона гривень. Щоб не потрапити в зону ризику, радимо вчасно розраховуватись за спожитий ресурс», — наголосив Іван Луста.

Він додав, що у разі накопичення заборгованості, яку субсидіант не може погасити одним платежем, з ТОВ «Чернігівгаз Збут» можна підписати договір реструктуризації. Такий договір допоможе споживачу виплатити борг частинами, а також збереже його право на отримання субсидії.

Чернігівгаз Збут. Надійний та зручний для кожного!

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь