З квітня показання газового лічильника у Viber можна підтвердити фотографією
АТ «Чернігівгаз» розширяє онлайн-сервіси, даючи споживачам більше можливостей для віддаленої взаємодії. Особливо актуальними вони є під час карантинних обмежень.
З квітня показання газового лічильника у чат-боті 7104 у Viber можна підтвердити фотографією. Після ручного введення самих показників чат-бот пропонує споживачеві додати і фото лічильника. Його можна завантажити з галереї телефону.
«Зараз система проходить своєрідне навчання. Вона буде розпізнавати показання лічильників на надісланому фото. Дані про споживання будуть надходити в систему обліку. Вже з наступного місяця вона розпочне працювати у штатному режимі» - повідомили в АТ «Чернігівгаз»
Таким чином споживач і газова компанія можуть перевірити правильність переданих показань. Незабаром у Viber з’явиться і функція розпізнавання по фото. Раніше така опція була доступна тільки у мобільному додатку для iOS.
Згодом цю технологію будуть використовувати для корекції показань, внесених з помилками. Адже споживачі нерідко стикаються з цією проблемою. Зазвичай в такому випадку їм треба звертатись до центру обслуговування клієнтів, писати заяву і чекати на візит контролера, який має скласти акт і підтвердити реальні показання лічильника. Дуже скоро це буде відбуватись майже автоматично.
Робота контролерів під час карантину піддає невиправданому ризику споживачів і співробітників. Тому й було розроблено такий інноваційний сервіс. Разом з тим, передати показання лічильників та сплачувати за газ і його доставку, не виходячи з дому, можна і в інші способи: в особистому кабінеті на сайті 104.ua, телефоном через голосове меню контакт-центру (0462) 61-62-04, (067) 65-64-104, смс на короткий номер 7104 у наступному форматі: номер особового рахунку (10 цифр), пробіл, показання лічильника (5 цифр), та за допомогою мобільних додатків 104.